ابزار حامد

روش های ارسال

روش های ارسال

روش های ارسال

روش های ارسال کالا و هزینه ی آن ها می تواند تاثیرات بسیار زیادی در جلب رضایت مشتریان هنگام خریدهای مجازی داشته باشد. اگر ارسال کالا تجربه‌ی خوشایندی برای خریدار به همراه داشته باشد باعث خرید مجدد مشتری و وفاداری او می‌شود. اما از سوی دیگر اگر ارسال کالا برای مشتری تجربه‌ای خوشایند به همراه نداشته باشد باعث ریزش مشتری و از دست رفتن مشتری می‌شود.

برای ارسال محصولات فیزیکی یا همون کالا روش های ارسال مختلفی وجود داره که در این نوشته با عنوان نحوه ارسال کالا به معرفی این روش ها می پردازم. ابزار حامد با روش های ارسال سریع‌ و پرداخت در محل، لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم کرده است. ارسال با پیک از سریعترین روش های ارسال هست برای ارسال می توانید از پیک موتوری یا پیک ماشین سواری یا وانت و … استفاده کنید در حال حاضر طرح پیک فقط در شهر تهران می باشد.

روش های ارسال سریع  به شرح زیر است:

تهران:

سفارش‌هایی که در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 14 و در روزهای پنج‌شنبه تا ساعت 11 ثبت شوند در همان روز ارسال می شوند و سفارش هایی که پس از ساعت های ذکر شده ثبت شوند در اولین ساعت های کاری روز بعد خواهند شد. سفارش هایی که جمعه و تعطیلات رسمی ثبت شوند اولین روز کاری بعد ارسال می‌شوند.

نکات :

– پس از واریز مبلغ سفارش، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.

– توصیه می‌شود تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود.

– برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی در حضور همکاران تحویل سفارش چک شود یا اینکه به محض مشاهده، در اولین فرصت از طریق تلفن 62947 – 021 داخلی شماره 3، یا ارسال ایمیل از طریق صفحه “تماس با ما” این موارد به خدمات پس از فروش ابزار حامد اطلاع داده شود.

خارج از تهران:

تیپاکس 

تیپاکس برای سفارش‌های با محل تحویل خارج از تهران برنامه‌ریزی شده است.

تیپاکس به مقصد تمامی مراکز استان‌ها ارسال مستقیم دارد.

سفارش‌هایی که در محدوده بافت شهری در شهرهای دارای دفتر نمایندگی قرار دارند، در منزل تحویل داده می‌شوند و  کالا بصورت پس کرایه (هزینه تیپاکس هنگام تحویل مرسوله) خواهد شد.

مشتریانی که آدرس‌شان در خارج از بافت شهری شهر مقصد قرار دارد، می‌توانند سفارش خود را از دفتر شعبه مقصد تحویل بگیرند یا برای دریافت سفارش با شرایط توافقی اقدام کنند.

پس از پردازش سفارش و تحویل آن به تیپاکس، پس از آن زمان ارسال در بیش از 80 شهر که تک مسیره هستند به طور معمول 24 ساعته است.

سرویس‌دهی تیپاکس در شهرهایی که دومسیره یا راه دور هستند، معمولاً در تا 72 ساعت انجام می‌شود.

باربری 

شیوه دیگر ارسال باربری می باشد که کالا به باربری تحویل داده می شود و کالا به‌صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد.

لطفاً دقت داشته باشید که باربری تنها مسئول تحویل سفارش است.

مرسولات برای شهرهای نزدیک تا 24 ساعت، شهرهای دور 48 ساعت و شهرهای خیلی دور تا 72 ساعت توسط باربری ارسال خواهند شد.

در ضمن می توانید برای دیدن محصولات فروشگاه ابزارحامد در شبکه های اجتماعی به صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام مجموعه ابزارحامد مراجعه نمائید. همچنین برای اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی با کارشناسان فروش مجموعه ابزارحامد در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *