ابزار حامد

سابقه فعالیت ابزار حامد

فعالیت ابزار حامد

سابقه فعالیت ابزار حامد

فعالیت ابزار حامد در زمینه ی ابزار و یراق از دهه ی شصت آغاز و در اوایل دهه ی هفتاد فروشگاه خود را در میدان حسن آباد تهران افتتاح نمود و تا به امروز به لطف خداوند متعال ، تلاش و همت تیم مجرب خود توانسته است بر پایه ی اعتماد ، مشتری مداری ، رعایت حق و انصاف به فعالیت خود ادامه دهد.

فعالیت ابزار حامد از حجره های بازار سنتی ابزار شروع شد و به پاس اعتماد ، کسب اعتبار و گسترش مجموعه ی خود ، نماینده ی بسیاری از برند های معتبر گردیده است.

هدف ما پس از یک دهه فروش اینترنتی ، کسب عنوان معتبر ترین فروشگاه اینترنتی در حوزه ابزارآلات و یراق و ارائه ی خدمات در بهترین سطح کیفی می باشد ، همچنین سعی ما بر این است که با رساندن آگاهی ، دانش و شناخت این صنعت برای بهترین انتخاب ، شما را یاری دهیم.

امروزه ابزار حامد در چهلمین سالگرد فعالیت رسمی خود توانسته است نماینده ی رسمی چندین برند معتبر باشد و با عرضه محصولات مصرفی مورد نیاز شما ، همچنان خدمت گذار همراهان عزیز خود باشد.

فروشگاه ابزار حامد

فروشگاه ابزار حامد

در ضمن می توانید برای دیدن محصولات فروشگاه ابزارحامد در شبکه های اجتماعی به صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام مجموعه ابزارحامد مراجعه نمائید. همچنین برای اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی با کارشناسان فروش مجموعه ابزارحامد در ارتباط باشید.

( سعادت پاداش اعتماد است و امروز ما سعادتمند ترین هستیم )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *