درباره فروشگاه آنلاین ابزار حامد

مجموعه ابزار حامد در سال 1360 تأسیس گردیده و با بیش از سه دهه فعالیت مستمر و پویا ، هم اکنون در زمره شرکت های برتر پخش ابزار و یراق کشور قرار دارد.

مجموعه ابزار حامد فلسفه و نگرش خود رابر پایه اصل رشد متوازن و مستمر بنا نموده که این اصل با ارزش گذاری برای شناخت دقیق نیاز های مشتریان همراه است.

مشتری محوری ، صداقت در قیمت ها و پایبندی به اصول بنا شده به ما کمک می کند تا مشتریان خود را بهتر درک کنیم و راه حل های مطلوب و تجربیات جدید را از طریق نوآوری ، بی وقفه ارائه دهیم ، به این ترتیب نهایت تلاش خود را می کنیم تا مشتریان در فرایند خرید حس بهتری را تجربه کنند.

با چنین رویکردی که تأمین نیاز های کمی و کیفی مشتریان در اولویت قرار گرفته ، ماموریت این مجوعه به شرح ذیل معین گردیده:

درباره-ما-2
درباره-ما-1

. تهیه و تأمین کالای مورد نظر شما در سریع ترین زمان
. تهیه و تأمین کالای مورد نظر شما با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت
. ایجاد درگاه مطمئن جهت سهولت در خرید اینترنتی
. به روز بودن و شفافیت در قیمت گذاری
. مرکز پشتیبانی و مشاوره رایگان
. تنوع برند و محصولات سبد کالا

مجموعه ابزارحامد در تلاش است تا با بهینه سازی سایت اینترنتی خود و بهره گیری از ارائه خدمات با کیفیت و سهولت در استفاده از سرویس مبتنی بر وب فرایند انتخاب ، مقایسه و خرید خوشایندی را برای مخاطبان خود به ارمغان آورد.

سایت ابزارحامد این امکان را به شما می دهد که با مقایسه قابلیت های فنی و کاربردی محصولات مختلف ، مناسب ترین ابزار را برای خود انتخاب نموده و با داشتن نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک امکان خرید ایمن و مطمئنی را برای شما فراهم می کند.