ابزار حامد

چگونه مشتری اعتباری ابزار حامد شويم؟

مشتری اعتباری ابزار حامد

چگونه مشتری اعتباری ابزار حامد شويم؟

با پیشرفت تکنولوژی ما شاهد ساخت وسایل گوناگونی می باشیم که به نوعی توانسته اند زندگی بشر را تا حد زیادی تغییر دهند همه مردم به دنبال راحتی و استفاده از وسایل جدید می باشند به منظور خرید راحت تر وسایل جدید بسیاری از افراد با مشکل روبه رو می شوند در چنین حالتی بسیاری از فروشگاه ها و مکان های معتبر شرایط ویژه ای را در اختیار خریداران قرار می دهند تا مردم راحتر بتوانند اقدام به خرید کنند.

از جمله مشکل بسیاری از افراد این می باشد که پول کافی برای خرید بسیاری از کالاها را ندارند در چنین حالتی موسسه ها و مکان هایی وجود دارند که از طریق تامین اعتبار برای شما امکان خرید اعتباری را فراهم می آورند فروش اعتباری مزایای بسیاری برای خریدار دارد زیرا قدرت خرید او را به نوعی افزایش می دهد و این امکان را به فروشندگان می دهد تا کالاهای بیشتری را به فروش برسانند

خرید اعتباری یکی از روش های خرید انواع محصولات می باشد و همکاران محترم می توانند با توجه به این شرایط مشتری اعتباری ابزار حامد باشند.

شرایط خرید اعتباری:

همكاران محترم پس از حداقل خريد نقدي چنانچه تمايل داشتید مشتری اعتباری ابزار حامد باشید، لازم است درخواست خود را به همراه شماره حساب و چند نفر معرف به داخلی 2  شركت اعلام نمايند ( معرفين مي بايست از كسبه بازار، عمده فروشان و شركت هايي باشند كه مشتري محترم از ايشان خريد اعتباري داشته است).

واحد فروش موظف است حداكثر پس از 4 روز كاري، نتيجه بررسي را از واحد حسابداري اخذ و به درخواست كننده اعلام نمايد تا فرآیند مشتری اعتباری ابزار حامد انجام شود.

در ضمن می توانید برای دیدن محصولات فروشگاه ابزارحامد در شبکه های اجتماعی به صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام مجموعه ابزارحامد مراجعه نمائید. همچنین برای اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی با کارشناسان فروش مجموعه ابزارحامد در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *