ابزار حامد

ویژگی های فروشگاه آنلاین ابزار حامد

فروشگاه آنلاین ابزار حامد

ویژگی های فروشگاه آنلاین ابزار حامد

سابقه فروش

مجموعه ابزار حامد فعالیت خود را از سال ۱۳۶۰ در زمینه ابزار آلات آغاز کرده و از سال ۱۳۷۲ فروشگاه جدید خود را در میدان حسن آباد تهران افتتاح نمود. هم اکنون ابزار حامد با پیشینه معتبر و درخشان و همچنین نیروهای متخصص و انبار گسترده خود قابلیت تهیه و تأمین محصولات شما که در سایت موجود نمی باشد را دارد. همچنین شما این امکان را دارا می باشيد که لیست برخی از محصولات موجود در فروشگاه را در سایت مشاهده نموده و سفارش دهید و با بسته بندی مناسب در هر جای ایران که باشید تحویل گیرید.

تنوع و اصالت محصولات

ضمانت_اصالت_کالا

فروشگاه آنلاین ابزار حامد گستره بزرگی از ابزارآلات و ماشی های صنعتی را دارا می باشد و با بیش از 1000 محصول در فروشگاه آنلاین خود سبدی کامل از ابزارهای مورد نیاز شما را تامین می کند. این فروشگاه در حال گسترش تنوع محصولات خود و همکاری بیشتر با شرکت های معتبر جهت توسعه همکاری می باشد.

هدف ما پس از یک دهه فروش اینترنتی ، کسب عنوان معتبر ترین فروشگاه اینترنتی در حوزه ابزارآلات و یراق و ارائه ی خدمات در بهترین سطح کیفی می باشد ، همچنین سعی ما بر این است که با رساندن آگاهی ، دانش و شناخت این صنعت برای بهترین انتخاب ، شما را یاری دهیم.

همکاری با برندهای معتبر

به جرات می توان گفت مجموعه ابزار حامد با تمامی تامین کنندگان به نام صنعت ابزار همکاری و تعامل دارد و خود نیز یکی از تامین کنندگان این حوزه می باشد. این فروشگاه با سابقه بیش از 40 سال در این صنعت، نامی معتبر در این حوزه بوده و پتانسیل بسیار بالایی در تامین نیازهای مشتریان عمده و خرده بازار دارد.

فعالیت ابزار حامد از حجره های بازار سنتی ابزار شروع شد و به پاس اعتماد ، کسب اعتبار و گسترش مجموعه ی خود ، نماینده ی بسیاری از برند های معتبر گردیده است.

به روزرسانی محصولات جدید

فروشگاه ابزار حامد به دلیل همکاری و تعامل بسیار خوبی که با تامین کنندگان دارد، تمامی محصولات جدید تولید شده آنان را عرضه کرده و می توان به عنوان یکی از به روز ترین فروشگاه های حوزه ابزار از آن یاد کرد.

تضمین قیمت

ضمانت_تضمین_قیمت

در فروشگاه اینترنتی ابزار حامد کلیه قیمتها به روز بوده و نیازی به استعلام قیمت جدید نمی باشد. این مجموعه با تکیه بر پرسنل باتجربه خود تمامی محصولات را در سریعترین زمان به روز کرده و با اطلاعات کاملی که از محصول ارائه می کند امکان خرید راحتی را برای مشتریان فراهم می سازد.

ابزار حامد تمامی کالای خود را از کارخانجات و یا وارد کنندگان اصلی در حجم بالا تهیه می نماید. بطوری که بسیاری از عمده فروشان در بازار از مشتریان ابزار حامد می باشند.

مشتری محوری ، صداقت در قیمت ها و پایبندی به اصول بنا شده به ما کمک می کند تا مشتریان خود را بهتر درک کنیم و راه حل های مطلوب و تجربیات جدید را از طریق نوآوری ، بی وقفه ارائه دهیم ، به این ترتیب نهایت تلاش خود را می کنیم تا مشتریان در فرایند خرید حس بهتری را تجربه کنند.

حضور در قلب بازار

ابزار حامد با توجه به حضور در منطقه حسن آباد تهران که به عنوان قطب صنعت ابزار کشور یاد می شود این ظرفیت را دارد تا با پیشرفت ها و تکنولوژی های جدید بازار همراه شده و خود بخش مهمی از این صنعت باشد.

حضور در قلب بازار ابزار کشور ویژگی بسیار قابل توجهی است که کمتر فروشگاه آنلاینی از آن برخوردار است و نقطه قوت مضاعفی تلقی می شود.

پشتیبانی قوی فروش

ضمانت-مشاوره_تخصصی

مجموعه ابزارحامد در تلاش است تا با بهینه سازی سایت اینترنتی خود و بهره گیری از ارائه خدمات با کیفیت و سهولت در استفاده از سرویس مبتنی بر وب فرایند انتخاب ، مقایسه و خرید خوشایندی را برای مخاطبان خود به ارمغان آورد.

این مجموعه با پشتیبانی قوی و کادر فروش مجرب امکان پاسخگویی در 7 روز هفته به صورت 24 ساعته را دارد، همچنین تیم مجرب این مجموعه امکان مشاوره رایگان جهت خرید محصول موردنظر را دارد.

امکان فروش حضوری و آنلاین

فروشگاه آنلاین ابزار حامد علاوه بر ایجاد فروشگاه آنلاین جهت سهولت در خرید و صرفه جویی در زمان این امکان را به شما می دهد که با مقایسه قابلیت های فنی و کاربردی محصولات مختلف ، مناسب ترین ابزار را برای خود انتخاب کنید، همچنین با حضور در فروشگاه ابزار حامد در منطقه حسن آباد، مشتریان محترم می توانند محصول مورد نظر خود را به صورت حضوری انتخاب و خرید کنند.

امنیت فروشگاه

ضمانت_پرداخت_امن

مجموعه ابزار حامد با داشتن نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک و درگاه پرداخت معتبر امکان خرید ایمن و مطمئنی را برای شما فراهم می کند.

امکان فروش عمده و همکاری

ابزار حامد علاوه بر فروش آنلاین محصولات خود امکان فروش همکاری را نیز دارا می باشد و هر کاربر پس از ثبت نام و خرید های مستمر از ابزار حامد ، در صورتیکه جزو صنف ابزار فروشان، مغازه داران باشد از سوی ابزار حامد با توجه به فاکتورها و معرف میتواند از کاربر عادی تبدیل به کاربر همکار شود.

به طور خلاصه مجموعه ابزار حامد با تکیه بر اصول مشتری مداری و سابقه درخشان می تواند بازیگر مهمی در حوزه فروش ابزار و یراق کشور باشد و با اعتماد شما مشتریان عزیز روز به روز گسترده تر شده و بتواند تمامی نیاز های مشتریان حوزه ابزار را برطرف نماید.

با چنین رویکردی که تأمین نیاز های کمی و کیفی مشتریان در اولویت قرار گرفته است و ابزار حامد خود را متعهد می داند تا هرچه بهتر در این حوزه حضور داشته باشد.

شما همراهان گرامی می توانید برای دیدن محصولات فروشگاه ابزارحامد در شبکه های اجتماعی به صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام مجموعه ابزارحامد مراجعه نمائید. همچنین برای اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی با کارشناسان فروش مجموعه ابزارحامد در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *