ابزار حامد

تغییر لوگو برند کنزاکس

تغییر لوگو برند کنزاکس

تغییر لوگو برند کنزاکس

قابل توجه همراهان و همکاران عزیز،  شرکت کنزاکس از شرکت های معتبر در صنعت ابزارآلات و ماشین های صنعتی که با مجموعه ابزار حامد همکاری مستمر داشته و یکی از تأمین کننده های اصلی مجموعه ابزار حامد به شمار می آید، اقدام به تغییر لوگو برند خود نموده است.

تغییر لوگو برند های تجاری در دنیا امری معمول و پذیرفته است. لوگو در واقع ویترینی است که توسط یک شرکت برای تعریف محصول، خدمات و نام تجاری اجرا می شود. لوگو یک برند در واقع هویت بصری و نماد اصلی آن در نظر گرفته می‌شود و به همین دلیل باید از جذابیت کافی برخوردار باشد.

مزایای تغییر لوگو

با تغییر لوگو برند خود می‌توانید به کسب و کار و نام تجاری خود جانی تازه بدهید و در عرصه رقابت با رقبا، حرف تازه‌ای برای گفتن داشته باشید. بسیاری از نام‌های تجاری مطرح دنیا از ابتدای شروع فعالیت خود تا کنون چندین مرتبه لوگوی خود را تغییر دادند تا در نهایت به طرحی موفق و ماندگار دست پیدا کردند.

لازم به ذکر است، مجموعه ابزار حامد محصولات کنزاکس با لوگو قدیم را نیز که هنوز در انبار موجود دارد با ضمانت اصالت کالا ارائه می کند و محصولات این شرکت با لوگو جدید را نیز در فروشگاه عرضه می نماید.

مجموعه ابزار حامد در تلاش است تا با به روز بودن و شفافیت در اطلاع رسانی، تنوع برند و محصولات، مرکز پشتیبانی و مشاوره رایگان و ارائه خدمات با کیفیت، خرید خوشایندی را برای مخاطبان خود به ارمغان آورد.

در ضمن می توانید برای دیدن محصولات فروشگاه ابزارحامد در شبکه های اجتماعی به صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام مجموعه ابزارحامد مراجعه نمائید. همچنین برای اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی از طریق واتساپ یا تماس تلفنی با کارشناسان فروش مجموعه ابزارحامد در ارتباط باشید.

نظرات خود را در مورد تغییر لوگو برند کنزاکس با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *